Qui és el responsable del tractament de les vostres dades?

Ajuntament de Manlleu, CIF P0811100G, amb adreça plaça Fra Bernadí, 6, tel. 938506666, Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Pot contactar amb el Delegat de protecció de dades (DPD) per mitjà de l’adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Amb quina finalitat tractem les dades personals?

Gestió de les inscripcions a les activitats extraescolars incloses en el catàleg ‘Activitats extraescolars Manlleu curs 20-21’, publicat per l’Ajuntament i Xarxampa.

Quina és la legitimació per al tractament de les dades?

Consentiment de la persona que s’inscriu i permetre la seva participació a l’activitat.

A qui es comuniquen les dades?

Les dades es comunicaran a l’entitat organitzadora de l’activitat corresponent i a l’empresa que l’executa.

Quant de temps conservarem les dades?

Les dades personals es conservaran durant el temps necessari per oferir el servei, que coincideix amb el curs escolar.
S’eliminaran seguint el procediment reglamentari que regeix per a les administracions públiques.

Quins drets existeixen en relació al tractament de les dades?

Qualsevol persona té el dret a saber d’on s’han obtingut les dades, en el cas que no s’hagin proporcionat directament, la finalitat a les que es destinen i les cessions que s’hagin efectuat o es prevegin efectuar. De manera general les lleis reconeixen a les persones interessades el dret a accedir a les seves dades, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o sol·licitar-ne la supressió quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir i no hi hagi obligació de conservar-les. En determinades circumstàncies els interessats poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, dret que li atorga el control d’aquestes dades principalment de cara a corregir tractaments inadequats i presentar reclamacions en defensa dels seus drets.

Com es poden exercir o defensar els drets?

Podeu consultar tota la informació a manlleu.cat/protecciodades